reklama

Monológ s padajúcou hviezdou

Zakaždým, keď zlyhajú všetky moje plány, ktoré ostanú nevyslovené a neskôr nesplnené musím sa vydať cestou, ktorá by sa za normálnych okolnosti nepoznačovala za jednoznačne „normálnu. Často sa snažíme veci zbytočne komplikovať, aby nám tento okrúhly svet nepripadal príliš jednotvárny bez akýchkoľvek náznakov aktívneho prejavu osobnosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

 Volíme si slová,ktoré sú pre našich poslucháčov písané v cudzom jazyku, čo spôsobuje rôznedefekty v názoroch. Preto je niekedy oveľa jednoduchšie vyznávať svojepocity a myšlienky niečomu neurčitému, čo onam nebude klásť žiadny odpor.Nad tým ,že nad zdĺhavými myšlienkami je racionálnejšie uvažovaťs triezvou hlavou, je kus obrovskej pravdy. Ak k tomu pridáme čerstvývzduch a nočnú oblohu posiatu hviezdami, máme tú najlepšiu kombináciu. Čo môžebyt predsa krajšie ako si skrížiť cestu s padajúcou hviezdou?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V odbornej terminológii sa postup padajúcej hviezdy dá vysvetliťna základe fyzikálnych a chemických reakcií, ktoré sa dejú v atmosfére.Ja však budem radšej naivne dúfať ,že si niečo magické a pre ostatných ľudí doposiaľneznámy úkaz vyslaný Bohom. Zaujímalo by ma, kam vedie tvoja cesta a podľaakých dopravných predpisov sa orientuješ. Poskytuješ mi iskru nádeje zakaždým keďta uzriem. Keby si len vedela, koľko nesplnených prianí mi prebehne hlavoua už si len vybrať, ktoré z nich si prajem najviac .Dokážeš vyčariť úsmevna tvárach detí, ktoré si na teba ukazujú malými prštekmi a zúfalo sa ťasnažia dotknúť. Ktoré z hviezd má väčšie postavenie? Tie, ktoré sú stálena miestach alebo tie, ktoré sa ustavične naháňajú? A môžeš mi aspoň zaručiť,že prianie ktoré ti zverím sa aj naozaj splní? Dnes už asi nikto nikomu nič nezaručí,ale keďže ťa pokladám za niečo večné a nekonečné ,máš šancu na tom ešte popracovať.Zaujímalo by ma ,či medzi sebou vzájomne spolupracujete alebo či si nevysielatenejaké varovné signály o ktorých nemám vedieť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak by si odpovedalana všetky moje otázky , asi by som nemala o čom uväzovať, čo byochudobnilo môj intelektuálny rozvoj, takže som ti naozaj vďačná, že si:)

Mariana Hrabiková

Mariana Hrabiková

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"štýl je štýlom vtedy keď je tvoj"...celý život kráčaš proti stene,tú stenu tvoria tí čo sú proti tebe,tak sa na nich vykašli a ži si po svojom,radšej zomriet v hrdosti ako byť ich otrokom..:)(HT 4ever) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu